لب پاشویه

روح من در جهت تازه اشیا جاریست

لب پاشویه

روح من در جهت تازه اشیا جاریست

هدی اقا سلطان در پرتگاه دوزخ

پسر روشن آب | پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

اتفاقات سال 88 نقطه عطف بسیاری از بدعت ها و خرق عادت های نامیمون گشت که یکی از سیاه ترین آنها سینه چاکی برای اسراییل بود.واقعه ای که شاید بیشتر از هر چیزی تنه به تنه سندرم استکهلم میزد.

چندی پیش هدی اقا سلطان خواهر ندا آقا سلطان مقتول جنجالی ایام فتنه 88 در صفحه فیس بوک خود پیامی را منتشر کرد که در عین عامی بودن کاری هم بود و باید اعتراف کرد که در چند جمله کوتاه مقصود خود را به خوبی منتقل کرد و در توهینی آشکار به شهید طهرانی و آرمان های انقلاب در واقع با یک تیر چند نشان زد.


او در مطلب فیس بوک خود با اشاره به نصب بیلبوردهای سردار شهید طهرانی مقدم در تهران که روی آن درج شده: «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند»، نوشته:

«این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم. می دونی خوبیش چیه؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی. می فهمی؟ با خودت به گور بُردی.»

او در همین چند جمله چندین تردید اساسی را مطرح میکند (و همه میدانیم که جنگ نرم چیزی جز جنگ تصرف قلب ها با حب و بغض و ذهن ها با شک و یقین نیست):

اسراییل مثل همه کشورها و جزو بقیه محسوب میشود!

تلاش برای نابودی اسراییل خلاف مشیت باری تعالی است!

مجازات الهی برای بدخواهان اسراییل چیزی کمتر از مرگ نیست!

گناه مخالفت با اسراییل مشتی از خروار خروار رذالت های شهید طهرانی و امثال اوست مثل سرکوب فتنه 88 و حتی قتل ندا اقا سلطان!

شهید طهرانی اصلا یک شهید نیست بلکه یک جانی است!

سرگدشت شهید طهرانی همان سرنوشت جمهوری اسلامی است(غرض نابودی)!                                    

...و خیلی از القائات غیر مستقیمی که ناخودآگاه با ذهن هر فردی کلنجار می رود ... در جواب این همه شبهه زیپ شده بعضی از دوستان به اصطلاح حزب اللهی ما چیزی جز ابراز احساسات نداشتند و متاسفانه ادعاهایی را مطرح کردند که قابل پیگرد قانونی وو شرعی است.در حالی 2 صفحه تمام فحش و ناسزای آبدار تنظیم کردند که نه تنها پاسخگوی یکی از شبهات مطرح شده نبود و موجبات سیرابی عقلی را فراهم نمینمود بلکه مع الاسف مهر تاییدی میزد بر آن شبهات باطل.

حال آنکه رمزگشایی از جملات مجمل هدی میتوانست خود نیمی از جواب باشد.

اما در ادامه باید گفت این آقایان هم که طرح این بیلبورد را دادند کم سلیقگی کردند و بهانه دست دشمن دادند متاسفانه اقایان در متن تابلو نوشته هاشون دقت نکردند. حسن آقا چنین جمله ای را نفرمودند بلکه گفته بودند ایشون کابوس اسرائیل و امریکا هستند که همین جمله اکنون بر روی قبر مبارکشان است .  

اینکه از غلط املایی دوستان ما ؛ اما غلط هدی و امثال هدی مرا یاد حکایت شیخ اشراق و صلاح الدین ایوبی می اندازد. سهروردی شیخ شهید زنجانی توسط ایوبی کرد به قتل رسید(بافشار قشریون حلب) اما این هرگز باعث نشد که شهاب الدین فتوحات صلاح الدین را محکوم کند یا جانب صلیبیون را بگیرد...البته پر واضح است که شهاب الدین کجا و هدی کجا؟!؟!... فاصله از از آسمان تا زمین که نه... تا زیر زمینه!!! -و صد البته این بدان معنی نیست که جمهوری اسلامی مسئولیت این ترور کور را برعهده بگیرد-

توصیه آخر من به هدی و هم مشربانش دیدن مستند فوق حرفه ای شبکه المیادین با نام پرتگاه دوزخ است که عاقبت بد اندیشی اسراییل در مورد ایران و فرجام دست به یقه شدن با ایران را به تصویر میکشد...به امید آنکه از لغزیدن و رقصیدن بر دامنه ی این دره عمیق صرف نظر کنند...به امید آن روز

پ.ن. بخش اول این مستند که "حنجره عمیق" نام دارد به امید خدا رأس ساعت ساعت 23:30 روز یکشنبه از شبکه تلویزیونی المیادین پخش می شود. تکرار این مستند جنجالی نیز روز دوشنبه آینده ساعت 10 صبح و باز دیگر ساعت 16 همان روز و همچنین روزهای سه شنبه ساعت 12:30 ظهر و چهارشنبه ساعت 2 صبح به وقت تهران از شبکه المیادین پخش می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی