لب پاشویه

روح من در جهت تازه اشیا جاریست

لب پاشویه

روح من در جهت تازه اشیا جاریست

توهم تقلب و راه های درمان آن (هزار و یک دلیل قانع کننده)+دانلود

پسر روشن آب | سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

اتفاقات انتخابات 88 و 92 سبب شده موضع مدعیان تقلب در 4 سال قبل، بیش از پیش متزلزل شده و مورد هجمه ها و انتقادات بیشتری قرار بگیرند. در این میان اما هنوز هستند کسانی که با وقاحت تمام حاضر به عذر خواهی از نظام نیستند و برای توجیه اعمال غیر قانونی خود آسمون و ریسمون بهم  می بافند و خلاصه به جفنگ آمده اند.

اینجا خیلی مختصر و مفید به یک نکته اشاره می کنم؛ هزارتای دیگرش بماند برای بعد: بارها ثابت شده هرگاه عناصر مخالف داخلی و خارجی خواسته اند فردی را به عنوان گزینه نظام پیروز از پیش تعیین شده بدانند کذب ادعاهایشان معلوم گشته؛ از انتخابات سال 76 بگیرید که می گفتند ناطق را از صندوق در می آورند تا سال 84 که پیروز قطعی را آیت الله هاشمی رفسنجانی قلمداد می کردند اما هر دفعه غافلگیر شدند و کسی به قدرت رسید که اکثریت ملت می خواستند وآنها انتظار وی  را نداشتند. این اتفاق امسال نیز تکرار شد و در حالی که مخالفان گفتمان اسلامی جلیلی را نتیجه انتصابات[!] نظام می دانستند و قالیبافی ها به نظرسنجی هایشان تکیه می کردند شیخ حسن با اختلاف کمتر از یک درصد در انتخاباتی که خیلی ها فکر می کردند دو مرحله ای باشد؛ یک ضرب پیروز شد. علاوه براین نظام غیر متمرکز شمارش آرا، محلی بودن کارمندان حوزه های اخذ رای، حضور ناظران کاندیداها در شعب اخذ رای و نمایندگانشان در شورای نگهبان و... همچنین بروکراسی پیچیده و وجود سربرگها و اثر انگشت ها و از همه مهمتر بودن فیلتری به نام شورای نگهبان در احراز صلاحیتها. یعنی اگر نظام نخواهد کسی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه کند خیلی راحت رد صلاحیتش می کند و نیاز به دست بردن در آرا ندارد؛ دیگر گنده تر از هاشمی که نداشتیم.

پس آن چیزی که در حوزه اجرای انتخابات وجود دارد ساز و کار متقنی است که فقط احتمال تخلف در آن گزافه نیست تخلف هایی که معمولا با سلیقه های شخصی کارمندان شعب روی می دهد و اکثر قریب به اتفاقشان در نتیجه انتخابات ها تاثیر گذار نیست. اما ماجرای تقلب به این سادگی ها نیست.

در انتخابات 88 در میان رفرمیستها غیر از بحث تقلب،  موضوع دوپینگ به شکل خفیف تری مطرح می شد و آن هم از این قرار بود که دولت سیب زمینی مجانی داده، سهام عدالت پرداخته و حقوق بازنشستگان را در روزهای منتهی به انتخابات افزایش داده. یعنی موضوعات پیش از انتخابات و نه برگزاری خود انتخابات. اولا این در دوره اصلاحات هم سابقه داشته ؛ ثانیا کسی که نخواهد به کسی رای دهد با اشانتیون های کودکانه تصمیمش را عوض نمی کند که اگر عوض کند شعورش در حد یک بچه است!

در پایان بسیار برایم قابل تصور است که مخالفان، زیر بار این استدلالات نروند اما فکر این جایش را نیز کرده ام. ما می گوییم در انتخابات تقلب نمی شود شما خلافش را ثابت کنید. به همین راحتی! یعنی یک بار در انتخابات تقلب کنید و بعد سند و مدرکش را بیاورید و بگویید دیدید می شود در انتخابات ایران تقلب کرد. چون تا زمانی که ما[!] تقلب می کنیم که شما نمی توانید ثابت کنید. الان دولت هم دست شماست ببینیم چه گلی به سرتان می زنید!

مشاهده و دانلود تیزر کلیپ سرور آپارات: +

دانلود کامل کلیپ سرور ریت فایل (با کیفیت متوسط): +

دانلود کامل کلیپ سرورمدیافایر (با کیفیت بالا): پارت اول +|پارت دوم +

  • پسر روشن آب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی